Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
Сучаснаму грамадству неабходны людзі, здольныя рэалізаваць свой унутраны патэнцыял. Індывідуальны падыход да асобы ў сістэме вышэйшай адукацыі сёння дыктуе неабходнасць пошуку аптымальных шляхоў адаптацыі чалавека да зменлівых умоў сацыяльнай рэчаіснасці. Для навучання новага пакалення спецыялістаў патрэбны дзейсныя формы і метады арганізацыі вучэбна-выхаваўчага працэсу, здольныя раскрыць патэнцыяльныя магчымасці студэнтаў.
Асноўная праблема, з якой сустракаюцца былыя школьнікі прыпаступленні ва ўніверсітэт, — адаптацыя да новых умоў жыцця (пражыванне ў чужым горадзе, новы калектыў аднагодкаў у вучэбнай групе, новыя вучэбныя патрабаванні, раскрыццё асобаснага патэнцыялу і наступная сацыялізацыя).
У час рэалізацыі праекта «Твая праграма — 100% поспеху» педагогамі-псіхолагамі аддзела выхаваўчай работы моладдзю ў поўным аб'ёме (100%) ажыццёўлены ахоп вучэбных групп першага курса дзённай формы атрымання адукацыі адаптацыйнымі трэнінгамі і дыягнастычнай работай па вывучэнню псiхaфiзiялагiчных і сацыяльна-псіхалагічных асаблівасцяў асобы студэнтаў-першакурснікаў.
У 1-м семестры 2014/2015 вучэбнага года пры цесным узаемадзеянні з куратарамі ў студэнтаў-першакурснікаў ішла плённая праца па знаёмству і згуртаванню групы, выяўленню актуальных праблем, звязаных з вучэбнай дзейнасцю. У праграме рэалізацыі праекту прынялi ўдзел 434 студэнты-першакурснікі.
Асаблівая ўвага надавалася рабоце са студэнцкім актывам груп, бо менавіта на іх ускладзена велізарная адказнасць па фарміраванню спрыяльнага мікраклімату, арганізацыі і інфармацыйным суправаджэнні вучэбна-выхаваўчага працэсу.
Праект з'яўляецца часткай мадэлі арганізацыі выхаваўчага працэсу ва ўніверсітэце.
Педагогі-псіхолагі аддзела выхаваўчай работы з моладдзю выказваюць падзяку за арганізацыю сумеснай працы выкладчыкам, адказным за выхаваўчую работу на факультэтах, куратарам вучэбных груп і старастам.
P. S. Сесія не за гарамі. Гэта яшчэ адна з праблем, з якімі сустракаюцца студэнты-першакурснікі. Менавіта гэтай тэматыцы будзе прысвечаны блок прафілактычных мерапрыемстваў у перыяд экзаменацыйнай сесіі.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ