Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
Выбар старасты групы з'яўляецца абавязковым элементам у жыцці ўніверсітэта і студэнцкай групы. Старастай становіцца адзін са студэнтаў, і пасада гэтая вельмі адказная.
10 верасня ў нашым універсітэце прайшоў адукацыйны семінар "3D: ДУМАЮЧЫЯ, ДЗЕЮЧЫЯ, ГОДНЫЯ" для стараст вучэбных груп І курса, арганізаваны педагогамі-псіхолагамі аддзела выхаваўчай работы з моладдзю.
У семінары прынялі ўдзел і падзяліліся вопытам з "пачаткоўцамі" адны з лепшых стараст універсітэта: Чудук Ганна (ІФ), Волчак Раман (ФПП), Піліпчук Ганна (ФПП), Івашкевіч Кацярына (ФСГМ).
На працягу інтэрактыўнай двухгадзіннай сустрэчы старасты са стажам расказвалі аб тым, што з аднаго боку стараста павінен сачыць за выкананнем патрабаванняў універсітэта і выкладчыкаў сваімі аднагрупнікамі, а з другога, павінен уяўляць інтэрасы сваёй групы ў вучэбнай частцы і ва ўсіх арганізацыйных мерапрыемствах. Было адзначана, што ў першую чаргу стараста павінен мець аўтарытэт у сваёй групе, знаходзіць разумны баланс паміж патрабаваннямі з боку вучэбнай часткі і жаданнямі аднагрупнікаў. Добры стараста павінен валодаць пачуццём адказнасці, якое важна і для выканання абавязкаў, і для правільнай арганізацыі групы, дастатковай дыпламатычнасцю і харызмай, уласнай арганізаванасцю. Пры гэтым ён атрымлівае добры вопыт у арганізатарскай сферы, у зносінах з рознымі людзьмі на розным узроўні, навыкі згуртавання калектыва і знаходжанні кампрамісу, бо ўсім не дагодзіш.
Адчынены дыялог адбыўся…
Са слоў Ганны Чудук і Піліпчук Ганны студэнты-першакурснікі пазналі, што паспяховы стараста, які знайшоў у сабе неабходныя лідарскія якасці, падыходы да людзей не толькі ў сябе ў групе, але і ў рамках факультэта, універсітэта - гэта паспяховая група. Сабраць разам групу і арганізаваць нейкае мерапрыемства - задача не з лёгкіх. Для гэтага стараста павінен быць добрым псіхолагам, тонкім дыпламатам і складаць у сабе яшчэ шмат іншых якасцяў. Адным словам, гэта вялікая школа жыцця.
Волчак Раман падвёў вынік нашай сустрэчы: "Сапраўды кажучы, кожны з нас не шкадаваў ні хвіліны, што з'яўляецца старастай, таму шматлікаму атрымалася навучыцца, што ў будучай нашай прафесійнай дзейнасці проста неабходна! Сустрэчы, якія штогод арганізуюць педагогі-псіхолагі ў сценах нашага ўніверсітэта безумоўна карысныя і патрэбныя. Можна сапраўды сказаць, што вам, старастам-першакурснікам, вельмі павезла. За адну сустрэчу вас пазнаёмілі і навучылі алгарытмам дзеяння па праблемах, якія сустракаюцца на шляху ў кожнага новаспечанага старасты. Менавіта з вамі ўпершыню апрабуецца персанальны сайт педагогаў-псіхолагаў з анлайн-дыягнаставаннем, дзе вы за лічаныя хвіліны змаглі пазнаць аб сваіх лідэрскіх якасцях і арганізатарскіх здольнасцях".
P.S.Стараста - гэта не толькі пасада ў групе па нашэнні часопіса і падачы яго выкладчыкам, а гэтая асоба групы, якое цалкам яе ўяўляе і арганізоўвае. Гэта добры шанс выявіць сябе!!!
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ