Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
З 9 да 11 кастрычніка 2017 года студэнты 1 курса груп АПЗ-11, СП-11, ПН-11 факультэта педагогікі і псіхалогіі прынялі ўдзел у метадычным занятку з элементамі трэнінгу «Метадычныя рэкамендацыі па падрыхтоўцы да заняткаў (студэнту на нататкі)», якое было праведзена загадчыкам вучэбна-метадычнага кабінета В.М. Клім.
Для ўчарашніх школьнікаў, а ў цяперашні час ужо для студэнтаў-першакурснікаў вельмі важны працэс адаптацыі да навучання ва ўніверсітэце.
Як правільна пісаць лекцыю? Якая методыка падрыхтоўкі да семінарскіх заняткаў? Якая тэхніка працы над запамінаннем звязанага тэксту? Якія літаратуру і дапаможнікі можна выкарыстоўваць для паспяховай самаарганізацыі, самаадукацыі разумовай працы?
На гэтыя і іншыя пытанні студэнты змаглі атрымаць адказ, прыняўшы актыўны ўдзел у ходзе практычнай часткі заняткі.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ