Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
30 кастрычніка 2017 года на факультэце педагогікі і псіхалогіі адбыўся Рэспубліканскі вэб-семінар «Падыходы і тэхналогіі практыка-арыентаванага навучання студэнтаў», падзейная значнасць якога складалася ва ўстанаўленнi дыялогу паміж псіхалагічнымі кафедрамі беларускіх устаноў вышэйшай алдукацыі (УВА), кафедрай псіхалогіі адукацыі Інстытута псіхалогіі БДПУ і кафедрай псіхалогіі факультэта педагогікі і псіхалогіі БарДУ. Вэб-семінар прадаставіў магчымасць адрэфлексаваць практыка-арыентаваныя задачы навучання псіхалогіі ва УВА, прааналізаваць педагагічны і метадычны вопыт розных УВА Рэспублікі Беларусь, якія маюць адносную аддаленасць і некаторую самабытнасць y вырашэнні актуальных задач сучаснай адукацыі.
Мэта вэбiнара заключалася ў тым, каб вызначыць месца практыка-арыентаванага падыходу ў навучанні студэнтаў псіхолага-педагагічнага профілю ва УВА, сфарміраваць у ходзе абмеркавання крытэрыі ацэнкі эфектыўнасці прымянення практыка-арыентаваных тэхналогій. Адпаведна задачамі выступалі наступныя: прааналізаваць магчымасці аптымальных суадносін тэарэтычнай і практычнай падрыхтоўкі студэнтаў псіхолага-педагагічнага профілю; аптымальныя суадносіны традыцыйных і інавацыйных метадаў навучання студэнтаў-псіхолагаў; выявіць тыповыя цяжкасці ў рэалізацыі практыка-арыентаванага падыходу ва УВА; спецыфіку рэалізацыі практыка-арыентаванага падыходу ў выкладанні псіхалагічных дысцыплін.
У адпаведнасці з праграмай вэбiнара выступіла з праблематызуючым дакладам «Падыходы і адукацыйныя тэхналогіі ў вырашэнні практыка-арыентаваных задач» А.В.Музычэнка, загадчык кафедры псіхалогіі адукацыі Інстытута псіхалогіі БДПУ, кандыдат псіхалагічных навук, дацэнт. Яна паставіла наступныя пытанні: чаму ў адукацыйнай прасторы УВА мы выявілі неабходнасць практыка-арыентаванага навучання? Ці неабходны студэнту эмпірычны шлях пазнання, які складаецца са спроб і памылак? Якое месца сярод адукацыйных тэхналогій займае практыка-арыентаваная тэхналогія? Дакладчык звярнулася за пошукам адказаў да работ класікаў педагагічнай псіхалогіі. Затым разгледзела метадычныя прыёмы, псіхолага-педагагічныя тэхнікі, якія могуць быць уключаны ў распрацоўку практыка-арыентаванай тэхналогіі навучання ва УВА.
З дакладам «Навуковая кампанента практыка-арыентаванага навучання ў фарміраванні канкурэнтаздольнага спецыяліста» выступіў У.У.Клімук, прарэктар па навуковай рабоце БарДУ, кандыдат эканамічных навук. У.У.Клімук праілюстраваў навукаёмістасць Беларусі на сусветным рынку, дынаміку долі выдаткаў на навуку, супаставіў долю экспарту навукаёмістай і інавацыйнай прадукцыі ў агульным аб'ёме вытворчасці. Адзначыў значнасць праектнай дзейнасці студэнтаў у павышэнні іх канкурэнтаздольнасці і мабільнасці, увядзення ў навучальныя планы для спецыяльнасцяў першай ступені вышэйшай адукацыі дысцыплін, арыентаваных на фарміраванне ў будучых спецыялістаў навукова-даследчых кампетэнцый.
Т.Я.Яцэнка, загадчык кафедры псіхалогіі БарДУ, кандыдат псіхалагічных навук, у сваім дакладзе раскрыла магчымасці інавацыйных адукацыйных тэхналогій у павышэнні практыкаарыентаванасці прафесійнай падрыхтоўкі будучых псіхолагаў, прааналiзавала замежны вопыт, актуалізавала псіхалагічную праблему антыінавацыйных бар'ераў выкладчыкаў і студэнтаў, якая ўзнікае пры ўкараненні адукацыйных інавацый.
Ж.В.Рзаева, старшы выкладчык кафедры псіхалогіі БарДУ, кіраўнік Школы сучаснага маладога педагога на факультэце педагогікі і псіхалогіі, падзялілася вопытам практычнай падрыхтоўкі будучых псіхолагаў ва ўмовах праходжання практыкі, асвятліла метадычныя распрацоўкі і мэтавыя мерапрыемствы кафедры псіхалогіі, якія садзейнічаюць фарміраванню ў студэнтаў псіхалагічнай гатоўнасці да ўключэння ў рэальнае прафесійнае асяроддзе.
В.Я.Аксёнава, выкладчык кафедры псіхалогіі адукацыі Інстытута псіхалогіі БДПУ, як кіраўнік псіхадыягнастычнай, педагагічнай, пераддыпломнай практык кафедры, адзначыла ўнесеныя змены ў патрабаванні да праходжання практык студэнтамі, якія істотна павышаюць практыкаарыентаванасць падрыхтоўкі.
Г.Д.Нямцова, старшы выкладчык кафедры псіхалогіі адукацыі Інстытута псіхалогіі БДПУ, дырэктар філіяла кафедры на базе ДУА «Яслі-сад № 475 г. Мінска», Д.А.Цвятаева, педагог-псіхолаг ДУА «Яслі-сад № 475 г. Мінска», магістрант кафедры агульнай і арганізацыйнай псіхалогіі Інстытута псіхалогіі БДПУ, выступілі з дакладам аб рэалізацыі практыка-арыентаванага падыходу ў падрыхтоўцы студэнтаў-псіхолагаў на базе філіяла кафедры псіхалогіі адукацыі.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ