Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
14 сакавіка 2018 года на базе вучэбна-метадычнага кабінета загадчык ВМК В.М. Клім правяла інфармацыйны занятак па выніках наведвання студэнтамі факультэта педагогікі і псіхалогіі семінара-практыкума настаўнікаў пачатковых класаў г. Баранавічы па тэме «Сродкі фарміравання актыўнай лексікі і развіцця беларускай моўнасці ў малодшых школьнікаў праз урочную і пазаўрочную дзейнасць».
Студэнты групы гр. ПА-21 А. Дыркова і Я. Герашчанка, якія прынялі ўдзел у семінары-практыкуме, падзяліліся са студэнтамі сваёй групы інфармацыяй і сваімі ўражаннямі, атрыманымі ў ходзе работы семінара. Студэнтам была прадстаўлена прэзентацыя «Як навучыць дзяцей беларускай мове?» і паказаны некаторыя моманты вядзення ўрока ў 4 класе. Асаблівую цікавасць выклікала прэзентацыя «У нашай утульнай хатцы», у якой былі прадстаўлены казкі-прыдумкі, гульня «Хто як голас падае?», трэба было пазнаць і дапоўніць прыказкі і прымаўкі.
На факультэце педагогікі і псіхалогіі існуе пераемнасць паміж студэнтамі малодшых і старэйшых курсаў (спецыяльнасць «Пачатковая адукацыя»). Студэнты 4 курса гр. ПА-41, А. Плюта і Е. Ліпская наведалі адкрытыя ўрокі ў 3 класах, праведзеныя настаўнікамі СШ №15 у межах тыдня пачатковай школы. А. Плюта і Е. Ліпская прадставілі студэнтам 2 курса гр. ПА-21 прэзентацыю урока на тэму «Суфікс», распавялі і паказалі, як, выкарыстоўваючы нагляднасць і камп'ютарныя тэхналогіі, можна цікава, маляўніча і пазнавальна правесці ўрок беларускай мовы ў 3 класе.
Трэба адзначыць, што ў ходзе інфармацыйнага занятку студэнты мелі магчымасць не толькі паглядзець, прыняць удзел і ўзяць для сябе нешта новае і цікавае, але і азнаёміцца з метадычнай літаратурай і рэсурсамі бібліятэкі па методыцы выкладання рускай і беларускай моў у пачатковых класах, якую падрыхтавала А.Р. Сінкевіч.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ