Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
У першай палове кастрычніка 2018 года на факультэте славянскіх і германскіх моў былі праведзены метадычныя заняткі з элементамі трэнінгу на тэмы «Метадычныя рэкамендацыі па падрыхтоўцы да заняткаў (студэнту на заметку)» і «Выкарыстанне мнематэхнікі для запамінання вербальнай інфармацыі», у якіх прынялі ўдзел студэнты 1 курса (групы БЗМ-11, ЗМ-11, СЗМ-12) і 2 курса (групы ЗМ-22, СЗМ-23).
Працэс адаптацыі студэнтаў займае значнае месца ў шэрагу праблем навучання. Існуюць разыходжанні ў метадах навучання, якія выкарыстоўваюцца ў школе і ва ўстанове вышэйшай адукацыі: пераход на новы рэжым работы, авалоданне новымі спосабамі работы, сацыяльныя перамены, змена ранейшых стэрэатыпаў, стрэсавыя сітуацыі і г. д. Студэнту-першакурсніку неабходна адаптавацца да навучання ва ўніверсітэце, да патрабаванага ўзроўню пазнавальнай дзейнасці. І дадзеныя метадычныя заняткі з элементамі трэнінгу былі накіраваны на аказанне дапамогі студэнтам пры падрыхтоўцы да практычных і семінарскіх заняткаў.
Якія існуюць метады і спосабы вядзення канспекта (лекцыі)? Які алгарытм падрыхтоўкі да семінарскіх заняткаў? Якія прыёмы і спосабы, якія палягчаюць запамінанне патрэбнай інфармацыі, можна выкарыстаць пры падрыхтоўцы да практычных і семінарскіх заняткаў? Якая існуе тэхніка работы над запамінаннем звязнага тэксту?
На гэтыя і іншыя пытанні студэнты змаглі атрымаць адказ, прыняўшы актыўны ўдзел у ходзе практычнай часткі заняткаў, праведзеных загадчыкам вучэбна-метадычнага кабінета В.М. Клім.
Студэнты мелі таксама магчымасць азнаёміцца з метадычнай літаратурай і рэсурсамі бібліятэкі па паспяховай самаарганізацыі, самаадукацыі разумовай працы, якую падрыхтавала А.Р. Сінкевіч.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ