Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
22 мая 2018 г. на факультэце славянскіх і германскіх моў адбыўся навукова-метадычны семінар «Укараненне кантрастыўнага падыходу пры навучанні нямецкай мове пасля англійскай як ўмова пераадолення міжмоўнай інтэрферэнцыі».
Семінар быў падрыхтаваны кафедрай тэорыі і практыкі германскіх моў у рамках НДР «Тэорыя і практыка навучання нямецкай мове як другой замежнай» (кіраўнік – А.П. Мясаед). У ходзе семінара абмяркоўваліся наступныя праблемы:
У працы семінара прынялі ўдзел выкладчыкі факультэта славянскіх і германскіх моў. Выступленні выклікалі непадробную цікавасць, па асобных пытаннях ўзнікалі дыскусіі. Выкладчыкі мелі магчымасць абмяняцца вопытам. У выніку сумесна былі распрацаваны рэкамендацыі па выкарыстанні кантрастыўнага падыходу пры навучанні другой замежнай мове.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ